Indywidualne porady biznesowe

Masz pomysł na biznes, ale nie jesteś do końca przekonany czy warto się nim zająć? A może prowadzisz już firmę, ale masz problem ze zdobywaniem klientów? Porozmawiaj z doświadczonym specjalistą, który zapewnia indywidualne podejście.

Grzegorz Kubera: założyciel GLIVE.pl i autor bestsellerów „Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony” oraz „Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie”. Ma duże, 13-letnie doświadczenie w roli przedsiębiorcy i doradcy biznesowego.

Jak to działa

 
 
glive_zaplanuj konsultacje.jpg

1. Zaplanuj konsultację

Wybierasz z formularza na dole strony tematykę i rodzaj konsultacji, a następnie wysyłasz zgłoszenie.

W ciągu 24 godz. otrzymasz odpowiedź ze studia GLIVE.pl, aby ustalić przebieg konsultacji i potwierdzić jej termin oraz sposób płatności.

 
 
glive_potwierdzenie.jpg


2. Otrzymaj potwierdzenie

Po ustaleniu szczegółów otrzymasz potwierdzenie terminu wraz z listą przykładowych pytań (inspiracje), abyś wiedział mniej więcej jak przebiega konsultacja.

Będziesz mógł wtedy przygotować własne pytania na start oraz tematy, które chcesz poruszyć w trakcie konsultacji.

 
 
 
glive_zapros zespol.jpg

3. Zaproś członków zespołu

Do konsultacji możesz zaprosić również członków swojego zespołu - maksymalnie do 5 osób. Wszyscy możecie zadawać pytania i uczestniczyć w dyskusji.

Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, abyś wykupił konsultację tylko dla siebie. Cena jest taka sama, niezależnie od liczby uczestników.

 
 
glive_polacz sie.jpg

4. Połącz się, rozmawiaj i dokonaj płatności

Po ustaleniu wszystkich szczegółów otrzymasz e-mail na temat realizacji połączenia. W zależności od tego, co wybierzesz, będzie to wymiana e-maili, chat na żywo na kanale Slack lub w komunikatorze Messenger, lub nr telefonu z opcją połączenia konferencyjnego. Przed połączeniem zostaniesz poproszony o dokonanie płatności.

 

Wypełnij formularz i wyślij zgłoszenie

Zaproponuj dzień konsultacji *
Zaproponuj dzień konsultacji
Wpisz datę według wzoru: Miesiąc / Dzień / Rok
Zaznacz temat konsultacji (możesz więcej niż jeden) *
Wybierz rodzaj konsultacji *
Wybierz jedną z trzech opcji
Wybierz sposób rozliczenia *
Wybierz formę rozliczenia

Netykieta GLIVE

 

1. Zachowaj otwarty umysł: możesz dowiedzieć się rzeczy, o których wcześniej nie pomyślałeś lub nie słyszałeś. Wtedy śmiało zadawaj pytania, dopytuj, a nawet kwestionuj. Pamiętaj, że głównym celem jest odbycie satysfakcjonującej dyskusji. Bądź gotowy na wiele nowości!

2. Bądź na czas: terminowość to okazywanie szacunku dla obu stron. Oczywiście, czasami może wyskoczyć coś nieplanowanego. Jeśli tak się stanie, daj nam odpowiednio wcześnie znać i przełożymy termin.

3. Bez sprzedawania: powodem dla którego tu jesteś jest udzielanie i otrzymywanie porad biznesowych i specjalistycznych. Nikt nie będzie Ci niczego sprzedawać i Ty również tego nie rób. Tylko jeśli z rozmowy wyniknie, że jedna ze stron powie: "To jest super i chciałbym zostać klientem", tylko wtedy jest to uczciwe i może dojść do transakcji.

4. Przygotuj się: poświęć choć 5-10 minut na przygotowanie się do rozmowy. Spisz kilka pytań i tematów do omówienia, aby możliwie najlepiej wykorzystać konsultację. Pamiętaj, że dobre przygotowanie to połowa sukcesu.

5. Bądź sobą: tutaj nikt Cię nie będzie oceniać. Chcę poznać Cię takiego, jaki jesteś lub jaka jesteś. Liczą się prawdziwi ludzie i prawdziwe relacje. Tak więc rozluźnij się i podejdź do rozmowy bez stresu.


Poznaj konsultanta: Grzegorz Kubera

fot-konsultant.jpg

Grzegorz Kubera to założyciel GLIVE.pl, gdzie właśnie przebywasz. Jest autorem dwóch bestsellerów na temat przedsiębiorczości i rozwijania projektów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi technologicznych - „Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony” (sprawdź opinie o książce) oraz „Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie” (sprawdź opinie o książce).

Stworzył między innymi strategię rozwoju i marketingu online (SEO, SEM) dla benchmark.pl, jednego z największych wortali technologicznych w Polsce, pełnił rolę redaktora naczelnego w mediach, gdzie zarządzał ludźmi, wprowadzał strategie sprzedaży i pozyskiwania kontrahentów. Działał też jako dyrektor operacyjny i handlowy w firmach MŚP, a także oferuje porady dla początkujących przedsiębiorców, szkolenia oraz mentoring, czy też możliwość tworzenia wewnętrznych startupów (internal startups) w średnich i dużych organizacjach. Prowadzi wykłady i prelekcje na tematy marketingu, sprzedaży, technologii i bezpieczeństwa IT. Jest właścicielem firmy Serigala Tech, która świadczy m.in. usługi interim managementu, jak również współwłaścicielem agencji Nox11 oraz redaktorem naczelnym StartUp Magazine. Stale się doskonali, poszerza wiedzę i stawia na rozwój osobisty. Uwielbia poznawać i znajdować inny punkt widzenia.