Jak sprzedawać? Co sprzedawać? Gdzie sprzedawać?

sprzedaz.jpg


Jesteś grafikiem, autorem tekstów, twórcą content marketingu, a może social media managerem, który pracuje jako freelancer?

Może prowadzisz e-sklep lub oferujesz usługi online jako samozatrudniony? Niezależnie od tego, czy masz własną działalność gospodarczą, czy też pracujesz na umowy zlecenia/dzieło, jedno jest pewne: potrzebujesz klientów.

W jaki sposób pozyskiwać i utrzymywać klientów? Odpowiedź, a konkretnie wiele odpowiedzi, podpowiedzi i porad dotyczących tego aspektu, dowiesz się, gdy nawiążesz ze mną współpracę.

gdzie-sprzedawac.jpg

Na co możesz liczyć?

1. Pozyskiwanie klienta – najważniejsze podstawy

  • Dlaczego nie warto szukać zleceń w serwisach typu Oferteo, Oferia, Freelancer, Favore i innych

  • Gdzie i jak szukać potencjalnych klientów B2B, czyli firm skłonnych zlecić Ci prace

  • Pozyskiwanie klientów: reaktywne i aktywne (plus: po co jest follow-up)

  • Dlaczego warto być proaktywnym - przykłady pracy freelancera proaktywnego

  • Porady na to jak wyszukiwać klientów B2B w internecie

2. Tworzenie ofert i komunikacja z klientem

  • Jak prowadzić komunikację z klientem

  • Jak tworzyć oferty dla klientów i na co można liczyć – różne widełki cenowe ofert i pakietyzacja

  • Jak wyceniać swoje prace przy klientach B2B

  • Jak obliczyć koszt pozyskania klienta

  • Jak budować swoją wiarygodność w oczach klienta i dlaczego to „zaufanie sprzedaje”

  • Dlaczego prospecting to zadanie, które należy realizować codziennie, gdy jesteśmy samozatrudnionymi specjalistami i mikro przedsiębiorcami

  • Schematy i szablony: przygotuj e-mail do rozpoczęcia komunikacji B2B i dlaczego pierwszym kontaktem nie powinno być telefonowanie ani propozycja spotkania

Dla kogo jest ta oferta?

  • Dla freelancerów, którzy współpracują z firmami, np. grafików, autorów tekstów, social media managerów

  • Dla mikro i małych firm, które działają w segmencie B2B (Business-to-Business, czyli tam, gdzie w grę wchodzą transakcje pomiędzy dwoma lub więcej podmiotami gospodarczymi)

  • Dla osób interesujących się sprzedażą dla firm, np. specjalistów ds. sprzedaży


Jak wygląda współpraca:

  1. Skontaktuj się, napisz jaki produkt lub usługę zamierzasz sprzedawać.

  2. Otrzymasz pytania, dzięki którym będziemy w stanie określić gdzie i w jaki sposób najlepiej sprzedawać to, co zamierzasz oferować lub już oferujesz.

  3. Jeśli spodoba ci się otrzymana propozycja, będziesz mógł zlecić nam sprzedaż twojego produktu lub usługi – tak, zyskasz swojego doświadczonego handlowca!

  4. Handlowiec sprzedaje twoje produkty lub usługi, a ty zyskujesz klientów i cenną wiedzę sprzedażową.

jak-sprzedawac.jpg


Ile to kosztuje?

Wycena jest darmowa, podobnie jak otrzymane propozycje pozyskiwania klientów.

Jeśli zechcesz z nami współpracować, pierwszy miesiąc to koszt 500 zł netto + VAT. W tej cenie realizujemy wszystkie działania dla Twojej firmy, w tym zapytania do potencjalnych klientów, tworzenie ofert i doprowadzanie do nawiązania współpracy. Masz pytania i chcesz poznać więcej szczegółów? Skontaktuj się.

Jeśli będziesz zadowolony ze współpracy – czyli okaże się, że zarabiasz o wiele więcej niż wydajesz na handlowca – możesz ją kontynuować. Wówczas koszt to 1000 zł netto + VAT oraz 20% od zysków wypracowanych przez handlowca. Współpracę będziesz mógł w każdej chwili zerwać lub rozszerzyć np. na więcej handlowców.

Skontaktuj się! Nie masz za wiele do stracenia i według nas jest to minimalne ryzyko (taniej naprawdę się nie da!).